Tuesday, June 30, 2009

Jenny's Heritage Quilt


I saw in April a book by Jenny Haskins called "Jenny's Heritage" and I knew that I just had to make one for me. So I bought some gorgeous fabric from Accent Sewing in South Carolina for the borders (I think it was called Creme de la Creme); for the rest I used cream and white silks and cottons from my own stash.
Here is the entire quilt - 16 blocks, all different. I had completed it in June 09, and I proudly looked at the work after putting the binding on, and I noticed that the block 4 and 16 were swapped!! Oh well, as the Amish say, each quilt must have an error - just wonder if it is meant to be so obvious... But I do still think it is gorgeus!

6 comments:

  1. Aivan Ihana työ - tai kaikki työt ovat Tosi kauniita. Minuakin kiehtoa perintökalu tekniikka hirveästi. En Kyllä ole vielä itse kokeillut Mutta suunnitelmissa on. Kaunista loppukesä! Hilja Vaasasta

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana työ – tai kaikki työt ovat tosi kauniita. Minuakin kiehtoa heirloom tekniikka hirveästi. En kyllä ole vielä itse kokeillut mutta suunnitelmissa on. Kaunista loppukesä!

    En ymmärä miksi edellinen viesti ei näy silla laila kun oon kirjoittanut. Johtuisko se siitä kun on ollut Googlen kääntäjä päällä. Mutta nyt uudesata uusi yritys.

    Hilja Vaasasta

    ReplyDelete
  3. Jestas, mikä yksityiskohtien määrä, aivan valtavan hieno työ. Onneksi et näe meikäläisen yksinkertaisia tuherruksia.
    Aurinkoisia terveisiä Vaasasta.

    ReplyDelete
  4. As usual, it's just beautiful! I never would have noticed 4 and 16 being out of order-maybe it's just meant to be that way. Keep up the wonderful work.
    Carolyn

    ReplyDelete
  5. Aivan ihmeellinen työ, tällaisen haluaisi itsekin joskus tehdä! Onko noihin blokkeihin olemassa valmiit mallit?

    ReplyDelete
  6. Peittoon ja sen blokkeihin löytyy yksityiskohtaiset ohjeet kirjasta: Jenny's Heritage, kirjoittajana Jenny Haskins. Kirjan mukana tulee CD, jossa nuo kirjontakuviot ovat.

    ReplyDelete